överaskning

jag suger på att blogga men vad gör det? Nu är klockan nio och jag har precis kommit hem från jobbet, ska nu ut med hundarna i mörkret innan jag duschar, äter och tar fram skolböckerna. Imorgon är det prov på skalor - gött! Det är även stalldag med anna och partykväll. i liike. Veckorna går så himlans fort nu för tiden och det är helt underbart. Livet leker tänkte jag skriva, men det låter så töntigt. Allt är bara så himlans bra nu iallfall, igår sov jag hos anna, det var kalasmysigt och i helgen blir det malinmys, tävling, stallet, vänner och partyn. jajajaaa. ibland är livet bara så himlans härligt!
som pricken över i så har jag under vecka shoppat riktiga godbitar!
ett par kalasfina skor från barnavdelningen.
3par fina ringar, dock bara två på bild.
nu ska jag in i duschen, mamma sa att hon hade köpt en överaskning till mig sen, undra vad det kan vara..
USA USA USA USA USA USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0