drömmen om en högre höjd

då går veckans första studiedag mot sitt slut.
började med att jag spenderade natten i min systers säng, vaknade och tog en sväng med hundarna innan jag drog till stallet, mötte upp anna och tog hand om totton. Sen drog vi mot maxi, shoppade skor sommarkläder mm, tog en lunch på donken och drog till stan för att shoppa lite bikinis, underkläder mm. jag älskar studiedagar. Sen drog jag hem, träffade min man och tog en promenad i solskenet.
- hur kan man inte älska det?

(både sin man och solskenet)


imorgon ska jag träffa anna igen, (studiedag nr 2 denna vecka) vi ska för första gången ta en fika på uteservering, äta glass, planera sommaren, snacka skit, hänga lite på stan innan det är dags för mig att gå mot ansiktsbehandling och sen ta hand om hästen. Hoppas på sol imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0