happy people never fantasize, don't look for love in hollow hearts

Miss li konserten var nog det vackraste på länge, hon var nog den vackraste på länge. herregud. Nu är det iallafall söndag, denna helg har varit så himla lång att det känns som lov. men det är en vecka kvar! Idag sov jag och min älskade till 11 (!) - nästan rekord för min del! Vid halv 12 kom anna, hon jag och tre fina hundar gav oss ut på en långpromenad i solskenet. Så härligt (& blött). Nu sitter jag här och skriver på engelska läxan som skulle varit inne för ett tag sen, fattar inte vad det är med mig. Ska iallfall göra klart den tills på tisdag då vi har engelska. Ska kolla på en film också som vi måste se för att kunna skriva uppsats om den. Sen var det ju historian som jag SKA lämna in denna vecka. Pappa håller på och leker med sterion just nu och gör mig döv, och jag ska bestäma mig ang om det blir siesta i sommar eller ej. puss

förövrigt har jag börjat sommarplanera, och jag ÄLSKAR det.
har nog aldrig längtat såhär mycket efter en sommar.
den kommer bli så jävla bäst!

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Ta en chans i veckans blogg och få ca 500 (eller mer) garanterade besökare till din blogg! Puss

2011-06-15 @ 15:12:53
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0