destination X

Sov som sagt hemma hos rebban igår, det var mycket mysigt! Vi åt mackor, planerade stockholmstrippen och kollade på CryBaby med Josef. Haha herregud, jag är lite kär i den filmen. Så himla konstig!

 

Iallfall, vi sov ( somliga hade ryckningar och andra drömde mardömmar om att stockholmstrippen förstördes helt ) gick upp för sent och begav oss mot flen för att hämta linn. Blicken hon gav oss när hon öppnade kommer jag leva på länge!

( har den inspelad )

 

men somsagt, efter MYCKET krångel

( då vi var tvugna att i smyg avboka allt som linn i sista sekund lyckats boka upp )

kom vi till stockholm hade kalas trevligt och jag måste bara säga att

Hotel Gyllende Knorren filmen - VÄRLDENS BÄSTA FILM.

Jag säger verkligen åt alla att gå och se den för jag ska verkligen se den igen och igen.

 

Kom hem vid 9 ikväll inhandlat en snygg väska, sommriga nagellack, bodybutter, nececär ( som jag aldrig kommer lära mig stava till), en ljudbok och lite mer som jag glömt bort. Men det kändes kalashärligt!

 

Imorgon är det torsdag och jag ska träffa malin och jobba lite.

jag älskar lov!


Kommentarer
Postat av: Linn

hahahaha, tråkis! bilderna är SNYGGAAAAST!

2011-02-24 @ 10:27:58
URL: http://linnlyback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0