how to lose a guy in 10 days


även idag har jag varit ledig, jag ställde klockan alldeles för sent och sprang till bussen för att träffa anna. Jag svor åt snön, Vi hängde lite på maxi, var hemma hos henne och kollade på film, jag svor åt snön, vi åt alldeles för mycket av den goda maten, jag svor igen och vi gick lite på stan. Sen tog jag bussen in till maxi sen åkte jag till jobbet
( viktväktarna för er som inte vet ).

lite nytt för garderoben blev en sommarklänning, baddräkt, halsband, ring, vitt linne och solglasögon.
& inatt kommer min syster hem
i like i like.

imorgon är det fredag, vilket betyder en hel eftermiddag med musikalen.
sen ska jag träffa en snygg kille resten lämnar jag åt slumpen.

sen är det lördag, stockholm + julia & romeo ( romeo & julia ? ) musikal.
puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0