It's Friday, I'm in love


denna fredagen har bjudit på massor, jag hann för det första inte till bussen och tror att det var där det hela blev fel. För direkt efter det satt jag och skrev det sämsta matteprovet jag någonsin skrivit. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta åt det hela. Har även sätt på en film som ... jani.. en film om en lögn. Så i ca 50 minuter satt jag och VERKLIGEN trodde att Usa inte va först på månen, att det hela bara var inspelat i en studio. " ja, jag ville att ni skulle förstå hur TV kan ljuga" sa min svenskalärare. Då förstod jag igen att usa nog var först.. eller?

Hur som helst så lättades min dag lite med att det var tacos i skolan
(- vill meddela er att jag fortfarande hittar lite mat i tandställningen då och då )
men gott var det minsann!

och sen musikalrep, den enda repliken jag hade fått hitills ( kommit till scen 4 ) gavs bort till någon annan.. Jag blev lite ledsen, som jag hade ju ändå övat för att få den bra. Även om det enda jag skulle säga var " HINK" så var det ju bättre än inget - visst?!
Och samtidigt som jag såg en häst på maxi så kom jag på mig själv med att vara ganska blyg. Eller jag tror iallfall att folk tror att jag är blyg.. eller jag vet inte.

Ja- HURSOMHELST. Sallad är inköpt till kvällsmat.
Föresten, säger ni sal-lad eller sallad?
och hur ska det här sluta tänker ni då?! Sallad och Tacos..
Men oroa er inte, jag har köpt 453 kg godis och lite chips!

långt inlägg - mindre lång tjej


Kommentarer
Postat av: evelina

hihi vi är likadana tänkare :D

2011-02-18 @ 19:59:33
URL: http://evelinaffransson.blogg.se/
Postat av: Linn

hahahhaa, mums med 453 kg godis!

2011-02-18 @ 20:48:59
URL: http://linnlyback.webblogg.se/
Postat av: Linn

du är alltid snygg baby!

2011-02-18 @ 21:52:08
URL: http://linnlyback.webblogg.se/
Postat av: Linn

haha fint! jag har tittat på film utan att egentligen bry mig, men nu ska jag läsa lite! hihi.

2011-02-18 @ 23:51:26
URL: http://linnlyback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0