kom så får du hårt godis


hittade min älsklings emil-keeeeepaH. hur glad? den är lite liten ( eheh.heh )
men det syns inte när man har den på sig - eller?

fina nagelack. eller jättefula - kan inte direkt bestämma mig. ( marinblå till vänster )

lite fina ringar sisådär

coola tjejen i nya vårjackan ( fick ingen bra bild på den ) & keeeepaHn

nu är jag trött som fan ( förlåt ) och har precis slängt i mig lite kebab.
nu ska jag dö i soffan och vad som händer sedan får slumpen bestämma.
en hemma kväll tackar jag dock inte nej till
- undra om vi har godis?



ps. jag blir sjuk när som helst känner jag
är öm i hela halsen, fryser som bara den
& har förkyldningsblåsor i hela munnen.
som om jag har tid med sånt?

Kommentarer
Postat av: hanna

Okej måste sansa míg.. FAN VAD SNYGGA BRILLOR OCH FANKEN VAD SNYGG DU MÅSTE VARA RÅ!

2011-02-23 @ 17:57:47
URL: http://hannupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0