tidsinställt inlägg.

vetni vad jag gör just nu?!
Jo, jag och rebban var nyss och plingade på hos linn.
vi möttes av en blick jag gissar på en blandning av morgontrött och förundran sen va det bara att be henne dra på sig kläder.
Stackars linn trodde verkligen att hon bara skulle få de där fula örhängena av mig och rebbiz i födelsedagspresent.
HON VISSTE JU INTE ATT VI I SMYG BOKAT EN STOCKHOLMSRESA.
med hjälp av hennes bror och hennes mor har jag lyckats hålla henne hemma och nu väntar en dag i stockholmcity som avslutad med Gyllene Knorren på bio - hur kul?!

( jag vill påpeka att jag linn och rebecka har snackat om att åka till stockholm sedan förra sommaren - gr8 )


så grattis igen linn, du är bäst i världen!

Kommentarer
Postat av: evelina

haha fan va kuuuul :D

2011-02-23 @ 12:44:40
URL: http://evelinaffransson.blogg.se/
Postat av: Linn

NI ÄR BÄST I VÄRLDEN! hihihi. ÄLSKAR ER! <3

2011-02-23 @ 22:13:42
URL: http://linnlyback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0