vi *..någonting..* till byråkratern!

det är fredag, fredag är här och jag är glad som en lärka trotts att min mage dödar mig för att jag fick i mig mjölk.. men det är en annan, inte så fräch historia ( hehe.eheh )

hursomhelst.
lajn är här, vi har ätit tacos, godis, gått på stan och nu ska vi hoppa i badet och kolla på film.
i lööööv it.

ska bli mysigt att dela säng med lizzzzney ikväll, var år och dagar sen.

Imorgon är det öppethus, anna häng, julia häng,
och sen troligtvis spendera kvällen hos världens finaste.


( OCH JA, JONNA JAG TÄNKER NOG HÄRMA DIG MED ÖRHÄNGET, TROTTS ATT JAG MÅSTE TA ETT TILL HÅL I ÖRAT INNAN JAG KAN ANVÄNDA DET - PUSS )



Kommentarer
Postat av: Jonna

Det är helt okej! :D har du i inte hål!? :o (chockad) hhehe..

prov i teckenspråk. underbar sak... nej men vår lärare står och tecknar, vi skriver. simpelt och sjukt svårt på samma gång!

2011-02-10 @ 22:40:48
URL: http://akselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0