alla här tycker om dig, du tar plats, är social, du får alla överallt att skratta och ditt egna skratt är underbart.


istället för att dansa sönder mina fötter i takt till världens sämsta musik så blev och blir det en lördagkväll i sängen. Har för mycket feber för att orka göra något, har för ont i halsen för att få i mig något och har för ont i huvudet för att smsa,kolla på film, läsa eller överhuvudtaget höra ljud.

så här ligger jag nu, deckad i soffan, för varm för att dricka chaite och för kall för att krypa bort från tecket. Med en skakande svag och kall kropp medans jag värmer mig på min egna kropp som kockar, iklädd min favorittröja som inte ens är min men bär med sig min favoritdoft, känner mig väldigt ensam och tycker väldigt synd om mig själv.

du är alldeles för annorlunda, jag pallar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0