datorfri helg, eller?



japps, det är sant. denna helg tänker jag hålla mig borta från datorn och ta vara på hela helgen istället.
Idag var jag iallfall i skolan, hade matte, historia och musikal.
en rätt trevlig fredag trotts allt.

min kära anna (som förövrigt klarade teoriprovet igår) har haft uppkörning under dagen men eftersom att detta är ett tidsinställt inlägg så vet jag inte om hon klarade det. men det tror jag VERKLIGEN att hon gjorde!

efter skolan blir det det iallafall en fika med anna, innan hon drar till skåne och jag åker hem och träffar olle för första gången på denna vecka. Ska iallfall umgås med honom största delen av helgen. Det blir pizzahut, god frukost, promenader samt så tänker jag utklassa honom på hockeyspel - vad tror ni om det?!

och så får vi inte glömma historiapluggandet heller!




ps. paketinnehållet på de två paket jag hämtade igår kommer upp söndagkväll. hi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0