fast jag inte sätt sig på så länge, tänker jag på dig ibland. det var någonting som fastna på mig, något som aldrig helt försvann.

godmorgon!

jag idag.

 


här satt jag igår och skröt om att jag hade sovmorgon till 13.15,  så vaknar jag ändå vid 8. Bra gjorrrrt. har iallfall skrivit lite på historian nu, men oj jag har mycket kvar.  Nu vet jag vad jag ska göra hela veckan..

Ska iallafall senare till maxi, träffa jullan och handla lite, dels inför imorgon då jag ska till romme med klassen och dels till min syster som har skickat lite beställningar.  Bla på hårfärg som nu ska inköpas. Senare blir det in till stan, träffa anna och ta en sallads-lunch.  Sen blir det danshistoria, mentorstid och teater innan jag ska på stan med min pojkvän. Dagen slutar sedan med utvecklingssamtal, Historiaplugg och fixa inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0