i've fallen in love. at least i feel like so.

godmorgon solstrålar ( höhö. )

det är söndag, klockan är 12.29 och jag har precis klivit ur duschen. Ska snart sätta mig i bilen och övningsköra lite för andra gången i mitt liv, (okej.. tredje! ) är inte pepp alls. är mera pepp på att dra till min man och vara i hans famn i hundra år, men det får vänta tills efter körandet! och p.ga inställda lektioner och långa håltimmar så kommer jag inte hem från honom för än måndagkväll , pojken har nämligen studiedag imorgon så vi ska studera hela dagen..

 

jag har just nu usa ryck 24/7.

vill iväg med en gång, så jobbigt ( & samtidigt sjukt) att det är 5 månader kvar typ..

- ni glömmer väl inte usa bloggen? :)

ps. jag älskar vårkänslor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0