jag vet inte varför men kanske är det därför jag minns det så väl. Dina stora ögon, dina bruna händer, dina vassa knän.

är inte det lite typiskt mig?!

när jag väl får sova hur länge jag vill så vaknar jag vid halv 8 och kan inte somna om..

 

hur som helst, har tillbringat första två timmarna på denna dagen framför en bok och ute på balkongen. Jag älskar solen mer än allt just nu. Jag tänkte försöka komma igång med Historian sedan, kanske skriva iallfall en sida eller två. Annars är dt inte så mycket bestämt, hämta ut paket senare idag, funderar på att beställa en fin klänning, och sen bli frisk. Febern är nästan borta nu, men huvudvärken och halsenonten(?) är hopplös. Antar att jag snart måste gå in i värmen igen, där det inte blåser så förjävla mycket.

 

idag ska jag förövrigt tänka lite extra på anna, och på atilla såklart.

min älskade usa vän som fyller 18år idag.

ja  må han leva!

 

 

WOHO. nu blåser det verkligen..

 


Kommentarer
Postat av: Anna T

Du är såååå snyyygggg!!!

2011-03-24 @ 10:00:21
URL: http://annaaat.blogg.se/
Postat av: Linn

hahahaha - jag läste bruna tänder! NAJS! (snyggo <3)

2011-03-24 @ 21:18:12
URL: http://linnlyback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0