man måste dö några gånger innan man kan leva,


herregud. ibland förstår jag inte att pulsen fortfarande slår (? pulserar? )
kommer ni ihåg när man var liten? det värsta som fanns var skrubbsår på händerna som gjorde så jävla ont, men då räckte det med en kram, kanske en liten klubba eller något, sen var man på språng igen.
kommer ni ihåg?!

nu ska jag lyssna på håkan hellström, ta bort sminket och gå och lägga mig.
det är inte lätt när det är svårt - men det har det ju aldrig varit.


ps. idag har jag hängt i skolan & gjort idrottsprov,
gått på stan och kollat på måns möller och özz på skandia,
tackvare min fina anna!

Kommentarer
Postat av: evelina

njaaa, tycker han är lite svår att göra med. Är mest rädd att han inte kommer göra tillräckligt för de som har svårt i vissa ämnen, som jag i matte. Som Carola förlängde ju musik&gehör för oss, är rädd att han inte kommer ge samma chans lixom. Carola blir en svårslagen rektor!

2011-03-17 @ 08:20:36
URL: http://evelinaffransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0