ska man leva, så gör det nu.

trotts himlens gråa nyans och bajssnö längs vägarna så kryper vårkänslorna fram där man minst anar det. Fåglarna kvittrar på mornarna och man behöver inte längre någon ficklampa för att se vart man sätter sina fötter. Men det är kanske lite det som det hela handlar om, att inte veta.

Att lita på det inte är något fel med att chansa och att misslyckanden kan bidra till något bra. För det kan det ju, någon enstaka gång iallfall brukar de säga. eller säger man det bara för att det låter bättre? I mitt hjärta är det hursom helst vår, busschafören vet inte vad han håller på med

och det verkar som horoskopet känner mig bättre än jag själv gör.

 

 

 

ny vecka med nya möjligheter.

nu ska jag kurrera min huvudvärk med ansiktsmask och kallakriget uppsats.

lovely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0