we all need love,

för tillfället är inte mitt liv så speciellt glammigt.. Klockan är nu 7 på morgonen och jag har spenderat de senaste 3h på toaletten Där fick man för att man tror att man kan sitta ute och sola i mars. Urinvägsinfektion in my heart! Som det ser ut nu så stannar jag hemma iallfall på förmiddagen, så det hela kalaset får lugna ner sig lite. Sen får vi se. Julia fyller ju 18 år idag, så planerna var lunch på spicy hot. Efter skolan var det även tänkt att åka till ikanohuset med olle, erika och anna.
Jag tänker inte missa det!
Så nu sitter jag här, på toaletten och har laddat upp med datorn samt mobilen.
nu ska jag googla på hur man kan få den här skiten att gå över.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har verklgien erfarenhet av det där alltså. Drick jätte mycket, helst typ citron!

2011-03-29 @ 11:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0