:D

ååh, skoldagen var såklart..
underbar.
seriöst.
längtar ihjäl mig tills i morgon.

Haha, som vanligt äre flum till max hela dagarna.
Idag hade vi matte, engelska, biorio och.. a, det var det?
bästabästabästa allting.
jag är käri biorio , trotts att jag invigde den med näsblod.
p i n s a m t.
menmen,
för de som inte vet, biorio är en biosal som de finns på skoolan, som vi kollade på ngn
läskig film på om nazister. Jag & erika drog ut lite, och hämtade moabus.
& såklart.
den 40% av dagen som inte innehåller flum så äre spaning.
oh herregud.
jag dör varje gång typ.
seriöst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hah , vaddå spana? kan inte fatta vad du menar ...

haha !

biorio <3

2009-08-25 @ 18:56:40
Postat av: ewelina

haha, jag skoja bara äjika..vi spanar ju aldrig.. för vi är ju så deskreta man kan bli...



hahaha,

bästa oss :D<3

2009-08-25 @ 18:58:40
URL: http://hariibo.blogg.se/
Postat av: elin

saknar dig snutti :D<3

2009-08-25 @ 19:57:45
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte helt spikat än, men troligen :D vi hörs väl innan dess.. :D

2009-08-25 @ 22:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0