:D

gårdagen blev mys.
efter att jag och malin haft räkfrossa stack vi till elin. Godis blev det såklart också. Det blev pratprat och pepp. Somnade väl runt 2 eller ngt. & vi drog där ifrån idag  vid halv 11. & nu sitter jag och färgar håret. Samma färg som förut, men det var lite ojämt så jag gjorde om det. När de är klart fixar jag mig lite snabbt, sen slänger jag mig på cykeln, möter malin och cyklar till stan. Lite mysigt. aa. Ikväll blire att träffa människor. Ingen nämd och ingen glömd. Hoppas ni har det lika bra som jag, för just nu är allting så perfekt :)


snygging<3

Kommentarer
Postat av: N

Hahah, va bra :) Jo, dt är bra me mej ,, laddar inför tävlingen på söndag ;) <3

2009-08-12 @ 13:42:59
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Laila

Joo.. :P men kan inte skriva exakt vad alla innehåller skulle ta upp flera sidor. :P haha :D

2009-08-12 @ 19:22:41
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0