:))))))))))))

morgan ville att jag skulle uppdatera.
Eftersom att han itne har ngt annat liv än att läsa sin idols blogg.
ehehe. eh.hh <3
Just nu väntar jag på att hitta orken att duscha.
Tror itne jag hittar den idag.
tack gud för torrshampo!!
Ikväll blir dt utebio, mysigt.

o föresten, glömde jag säga att jag är överlycklig? :D
herregud, det är osannolikt!!!
WIIIHOOO :D
DFR*JG*GOLB*PBM*RKGBP*ESPFKGÖFKÖGKFDÖ :D:D:D


btw, om inte fmg passar mig, blire eber.
får se hur dt slutar.

PUSS

PISS
PASS
POSS
PÖSS
PÄSS
PKSS ?

:d:d:d:d:d::d:d

vill ni ha en bild oxå?
varsegood.

& jag tror innerst inne att mogge vill vara med. så här får ni en pluttbild.

& nej bilden är inte förminskad. Han är sådär liten :(

Kommentarer
Postat av: N

hejsan, haft en bra dag? :) <3

2009-08-16 @ 21:08:22
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: N

Sv: Jora, både och :)

2009-08-17 @ 09:22:23
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0