hajibo.

weeeeiiiii,
smus applåder för allt.
erika kom till mig vid 7 tiden.
blev godis, bussåkning, prat, mat, skratt och flum.
vi gillart.
jag gillar äjika.
nu ska vi borta gaddarna och kolla på skräckis.
jag kommer dö.
erika kommer dö.
som tur är har vi inte knäckebröd i sängen som vissa andra.
& det tackar vi gud för.
tacktack.
Men nu ska vi somsagt mysa lite.
klockan är redan halv 12 och det är skola i morgon.
nämde jag att fmg är bästa skolan?
och att jag och motala har bästa smeknamnen på alla.
Puss på allt just nu.
wow, jag mår så bra.
hoppas ni mår bra.
det är onödigt att må dåligt, iallafall när man mår så bra som jag.

jag är pippilångstrump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0