så här ligger det till,

jag har längre inte tid att svara på massa kommenterer i bloggar. Därför. Men jag skriver iaf, för er som finner det intressant. Okej, i söndags sov cillen här, det blev filmmys, promenad och snack, och i måndags gick vi på stan. Jag köpte väärldens finaste skor, en söt klänning, mer hårfärg, ett block, parfym och lite mer småsaker. Mycket trevligt. Hittade även världens finaste kavaj som jag ska köpa tsm med syster sen. Igår 3 timmar efter cilla stuckigt kom malin. Blev prat, skratt, och film där också. Hon sov över och snack nyss. Och nu ska jag ner till stallet och ta hand om totton. Inte så pepp på det eftersom att det regnar.. menmen. Sen ikv blire att träffa malin och elin. Mys på dom. Inte träffat elin på flera år känns det som! ( är typ 1 månad - 1,5 ) Och sen blire att vara med brudarna hela veckan. Onsdag tror jag det bara blir mys, vi får se vad vi hittar på. Torsdag cyklar vi till badhuset och fredag är det busfabriken som gäller. Och på lördag blir det att jobba på bröllop för min del. Tjäna lite pengar * klirr i kassan *. Och så blir det ju såklart att vara i stallet i veckan också & ngt party går nog att klämma in också. Blir nog trevligt slut på sommarlovet. Sen börjar skolan. herrejesus.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag sitter bara och fördriver tid vid datorn :P

2009-08-12 @ 01:00:34
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0