seg uppdatering;

woowwoowwooow,
bäst uppdatering här liksom.
Men det har inte hänt så mycket i mitt liv, hela förra veckan ( söndag - lördag ) var jag på ridläger :), på kvällarna umgicks jag med vännorna, förutom fredag då jag var hemma och myste hela kvällen. Igår var det maskerad party hos hanna. Helt okej faktiskt. puss på det. & mina bruna linser har kommit också, och jag älskar dom!! & nu är syster iväg på fannys land, så slipper henne tills på tisdag. Lite skönt det också. & snart börjar skolan. Jag är sjuuuuukt pepp. Tror jag. Orkar inte skriva, eller lägga upp bilder. sorrrrrrrrrrrry!

ikväll blire myskväll med tjejorna och tacos mys med familjen. Imorgon blir det också att vara lite med dom. Och någongång i veckan blir det ikea. Ska göra om mitt rum och måsteköpa möbler. & en garderob till. Även fast jag redan har en stor walk in closet och en stor byrå så måste jag köpa en till. Kläder tar plats.. Sen blire väl ta hand om hästen, träffa vännor, party och aa.. sånt där det brukar vara.

love.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad har du för dig då? :)

2009-08-09 @ 23:29:36
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: S

Svar; Ja helt okej Själv då?



(Förlåt för ja svarar på kommentaren så sent men har inte haft tid ) ;)

2009-08-10 @ 19:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0