tildaewe <3


idag blir det att vara med tilda för sista gången innan hon flyttar till vadstena för att gå gymnasie. * gråter en skvätt * Får se vad vi hittar på, något trevligt blir det säkert. Det brukar det bli. Sen ikväll äre party som gäller. Om vädret fortfarande är fint då dvs.Hah., gårdagen var underbar, cilla,jag,hanna,emma och tilda satt ute i sppöregnet ( undertak ) i säkert 3h. & bara flumma. Seriöst jag har nog aldrig varit med om att det har regnat på mkt.. Åh. jag älskar mina vänner alltså. Men nu ska jag försöka få tag på tilda och hitta min mobilladdare. Den har sprungit bort :( . aja. Puss på er som läser iaf.

forget about the people from your past, 'cause there's a reason why they didn't make your future.

SNYGGO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0