aj :(

sitter i skolan.

jag får stötar HELA tiden! What's that about? Känns som att jag förlorar massa hjärtceller på kuppen och eftersom att jag redan är blond och hade en ganska vild tonårsperiod så finns det inte så många kvar att slösa. fan.



Ni förstår mitt problem? Nu har vi håltimme iallfall. Tidigare idag hade vi gehmu & scenisk gestalltning. kulkul! Snart har vi sång, då vi bara ska lyssna på inspelningen från viskonserten vi hade. fniss.
Efter det blir det hem till erika. Hjälpa till med städning och sånt. Iaf vara moraliskt stöd. Julia är kanske med också! Så kanske vi sticker med Linköping med hanna & moa. HA. Kolla på några artister. Dock inga jag gillar. Men vafan vad gör man inte för sina smusisar. En martin kanske vi får med också. Vi märker det. Men nu ska jag gå & pussa på erika. fnisss.

hare bra allihoppa! Jag gillar torsdagar.
& imorgon taggar vi för motala natt!

Kommentarer
Postat av: anna hagsell

vad är motala natt?? hihih..<3<3

2009-12-03 @ 16:10:27
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0