:(

AAAAAAAAAAAAAAJ MIN JÄÄÄÄÄVLA ARM :((

mycket trevlig fika på stan med malin idag iaf! & sista julklappen inhandlades. Träffade även hagsell en stund. Nu ska jag äta skumtomtar & tycka synd om mig själv. orkar inte skriva mer. skriver med 1 hand. as jobbigt ..
mår inte alls bra...
fryser som fan. ont i huvudet och kan inte ens klia mig i ansiktet utan att börja stor tjuta för att det gör ont i armen.. och jag som mådde så bra förut.

killarna på resecentrum pigga iaf upp mig lite.
Jag gillar spontana människor !
De borde få dagens ros.

malin också. för att hon är så bra!
& erika för att hon också är sjuk.





<3

Kommentarer
Postat av: anna hagsell

kan jag också få en ros? för jag har också ont i armen?:D tihihih jag har tappat bort den..(känenr den ej)

2009-12-01 @ 20:52:02
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0