livet.

för att citera en väldigt bra bexi  " Livet är som en godispåse, kan innehålla spår av nötter"  Lite klockrent allt! Idag har vi varit på lilla teatern rån kl 9 till kl 6. Fyfan va jobbigt det va! Hah men riktigt kul! Jag hagsell törnqvist carrå och sara drog även och åt på stan. Lite trevligt. Efter allt drog jag & hagsell till stan. & efter det drog jag med pappa till maxi. dagens inköp blev snygga leggins, en snygg väska, vanligt svart linne och en skön tunika! Nästa på listan står skor! & tunikor :) Köpte även ett till linne, men det ska tillbaka. Samt 2 filmer. En till mamma & pappa i julklapp. Och så en pelle svanslös som jag ska kolla på nu. Klockan är 9 & jag ska sova. Mår så jävla pissigt och har gjort det sen igår kväll. Genom förkyld och så himlans ont i huvudet. Nu ska jag som sagt fixa iordning mig. Imorgon är det en till heldag på lillan!




bilder på allt köpt kommer inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0