lördag.

det var en sju-attans trevlig kväll/natt i motala det blev av i fredags. Skratt till tusen, godmat, spel, singstar och idol tittning och glöm inte alla fina människorna. Jag har kommit på att min mening med livet måste vara att göra köttfärs. Jag var kungen - him self! Mysig -2.5h- åktur bjöd dagen också på. Bra sällskap hela vägen också! Och sen en häst som var så fin att stackars klena människor föll ner och dog. Näst intill iallfall. Jag var på maxi med p. också. Handlade och fikade. Sen har jag varit på dåligt humör hela kvällen. Bara suttit med ett glas saft i handen på mitt rum och tittat på min snea julstjärna som jag inte förstår själva meningen med. total surat ihop. Men vad gör det om 4 år? Inte orkat göra någonting ikväll.



ååh. kan jag få mitt träningskort snart eller. & min cp tandställing.
nu ska jag skriva en lista. listor är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0