multiplikationstabellen

jaha. då var alla julklappar öppna.
alltså julen slut. jag är en såndär liten bortskämd snorunge
som bara bryr mig om julklapparna.
sen skiter jag i allt annat, blä för julbord.
vad fick man då..


EN HUND :DDD
nej. okej. så bra var det inte..
räcker med att den hunden jag har som min egen
är trög i huvudet. tror inte det där med uppfostra hundar är min sak.
hon beter sig som en människo bebis.
men det är en annan sak. jag fick.
3 plattångar, hårfön, morgonrock, 3par strumpor, vantar, halsband, godis,
bakistabletter, smink, tunika, kjol, jeans, tröja, näcesär, pengar, skor,
sminkkursen jag fick i morse och lite mer saker.
är väl nöjd. imorgon kommer släkten då blir det lite mer julfirande, hoppas på mer julklappar.
dock är min släkt från mammas sida väldigt dåliga på julklappar.
den 26 blir det shopping på stan med linnea, ska bli kul!
redan kollat in lite saker jag ska köpa! haha

men aja. godjul på er!

Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

HAHA!! Vad ska man ha 3 platt tänger till ? xD haha!

God jul påre snuttan! <3

2009-12-24 @ 18:18:36
URL: http://annaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0