röd med gula stjärnor

JAJA OKEJOKEJ JAG ÄTER GODIS
men vadådå. det är ju gott!
sitter och lyssnar på lykke li som linn ( som är min(n) )
tipsade om. kärlek vid första ögonkast!
kom precis hem från maxi, var där med syster och pappa.
köpte orange hårfärg och en finfin klänning som egentligen är från stockholm,
men fick den av kassörskan. 300kr bara! lite glad. dock är den lite stor. menmen.
den blir det att ha i morgon!
hittade även en tunika jag ska köpa, blir dock efterjul.
hade tänkt dra med kusinvitamin till stan den 26e.
om julkalendern kommer ut på spel ska jag lätt köpa det!

Kommentarer
Postat av: Linn

hihi. lykke li är fin hon! precis som du! hjärtis.

2009-12-23 @ 15:03:46
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0