fredag,

klockan är nu 10 och vi har precis kommit in från kvällens sista dopp. Jag skulle väl gissa på att det var.. 25 grader i vattnet. Sjukt varmt iallfall. Idag har vi typ inte gjort någonting. Slappat, badat, solat och aa, ni fattar. Menmen, ibland måste man få ha tråkigt också. Frukost på bryggan med mamma blev det iaf, urs det är ju läskigt underbart! & sälen har väl badat sisådär... hela tiden. Puss på vattendjur. Hm. Orkar inte skriva mer, men här kommer iallfall lite bilder från dagen, och från igårkväll. Imorgon får jag se vad som händer, antingen åker jag hem med mamma, eller så stannar jag kvar här över helgen. Får se vad jag känner för.

gårkvällen bjöd på räkor - mysigt!

wow, jag känner hur det skriker BRA BILD här :)

haha, alwa badar som vanligt för fulla muggar

wilma :)

aja, nu ska vi väl hitta på något annat, eller bara stänga av datan iaf &försöka hitta på ngt att göra - lyckatill.

puss på er
                                                                                                        / eran busfia :)




saknar mina puddingar


Kommentarer
Postat av: Linnea :>

jodå, kanon :D lite trött bara ^^ kram

2009-07-04 @ 09:28:49
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: Lina

åh, det såg och lät ju helt underbart :)

2009-07-04 @ 14:21:41
URL: http://kaalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0