hejdå sverige.

vill börja med att säga att gårdagskvällen spenderades med malin. Herreguud vad jag tycker om den flicken säger jag bara. Såfort vi träffas förvandlas vi båda till 5 åringar eller något. Vi tog iaf med oss 2 badringar och badade och myste i solen typ hela kvällen. Med melon krig och smidigihetstävlingar och ooooooj så mycket skratt. Sen drog vi till malins pappa för att fira svarta malins ( haha! ) Svarta malin är alltså malins storebrors flickvän. Det var extremt trevligt med väldigt god mat. Sen hem och sova. Vaknade vid 11 typ. Gick och hämta posten & upptäckte att jag fått 2 brev. Ett vykort från malinnilsson & emme från malta och en lapp om att min bikini kan hämtas vid konsum. Hämtade den direkt och åkte sedan till lillsjön med den för att träffa tilda och eve. Myste lite där, marcus och andreas kom också. Även elin & natta och becca. Vid 3 drog vi. Och nu håller jag på att packa. Snart ska jag och mamma till hagen och kolla till hästarna, sedan drar vi till småland. Åh va mysigt det ska bli. Längtar ihäl mig! Aja. Lär skriva lite blogginlägg i bilen också, palla sitta 3h :(

Kommentarer
Postat av: fotopassion

rösta gärna på mig här http://chaarmigast.blogg.se/2009/july/vem-tycker-du-ska-bli-veckans-blogg.html :) PUSSGULLET

2009-07-01 @ 21:14:34
URL: http://fotopassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0