jag är kär..

okej där ljög jag. Jag är faktisk inte kär. Jag har kommit på det nu. & jag ska komma över honom, & jag ska klara det.
men det skulle nästan kunna kännas som att jag är kär. Allt är bara så himla bra just nu. Som sagt kom cillen och malin till mig vid 9, vi slappa och vid 12 stack vi till stockholm.

som vanligt stod jag för underhållningen under bilresan.
oseiös bild, menvafan :)
bilresen innehöll klappramsor, sång, nässpelningar och jag vet inte vad. Men kul hade jag iallafall.
hehe.eheh.heh.

gick i stockholm stad från kl 2 till halv 6. Underbart vare, även fast ingen av oss hittar i stockholm lyckades vi.
och som vanligt, var jag på shopping humör ( ovanligt ? .. nej )
har iaf blvit lite shopping ;

massa kassar - men vi gillar't!


kjolar från monkey och en mask till maskerad.
hade egentligen köpt denna först;
HAHAHA

men sen så var meningen att det skulle vara seiöst, så jag fick köpa en till ;)

blev även;

borste, vit eyeliner, brun eyeliner, guldig ögonskugga ( även en vit-glittrig som jag glömde ha med på bilden)
& ett par jeaaaaaans och ett par jeansleggins som inte finns på bild 8)
+ hippiiiie band med blomma, + en likadann fast svart
& såklart

lite onyttigt på det. + 2 st födelsedagspresenter som jag inte kan visa på bild.
men den ena av dom kommer på bild på söndag :)
& sist men inte minst köpte jag litesmink till syster också. wow vad jag är snäll :)

& sen vääärldens snyggaste shorts, som jag blevförälskad i.
Men bild kommer på det i morgon, just nu laddar kameran. ihi
Efter stockholm blev det räkfrossa med mamma och pappa, lite gott.
& nu blire lite smått&gott till en film,

jag måste börja vara lite nyttig nu kännerjag,
så det blev äpplejuice <33, morötter och lite vit choklad.
mums.
& sen 17 again på det - D.R.E.G.E.L - jarååååå!
alla som inte sätt den - SE DEN!

& föresten,
det är nog ganska bra att skolan börjar snart, jag har inte kunnat säga en mening utan att säga något ord fel ;s
typ sack tnälla istället för tack snälla, och kinesien istället för kina och mummlar och helt fel svenska och allt..
& jag kom på mig själv när jag skulle skriva shoppinglistan;

HAHAH.
aja.
inget bestämmt i morgon, vi får se vad som faller in. Kanske leta efter min hem/moppe nyckel som varit borta i snart 1 månad (Y)

godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Shit vilka minifötter :) Hur lång är du då?

Tack förresten! Jo allt är bra med mig. Själv? Kram

2009-07-30 @ 00:49:19
URL: http://cuteewe.blogg.se/
Postat av: carolina

åh tack :) idag har jag vart med kompisar och chillkväll du då?

2009-07-30 @ 01:12:23
URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/
Postat av: DINA

den oranga masken var skit fin! Var den dyr? :)

2009-07-30 @ 12:41:33
URL: http://missdina.blogg.se/
Postat av: LENA ღ

nice! ;)

puss, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-07-30 @ 15:10:08
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0