aldrig förr har så mycket tid gått så fort, tänker på alla saker vi har gjort

häärligt dag. aa, näst intill underbar faktiskt. Började med att försova mig, okej den biten kanske inte var lika underbar. Men vad gör det? Iallfall, slängde mig på moppen vid typ 20över 8 och drog till skolan för att hämta marre, och där efter åka till kyrkan och träna på kör sången. Wow, jag trodde verkligen att jag skulle börja tjuta. Snacka om att jag kommer göra det på fredag :'). Iallfall, efter det drog jag och cilla hem till mig på moppen och tog en lite frulle, vid 10 sisådär. Sen hade vi håltimme till 12.50 så vi var hemma hos mig och dampa lite, som vanligt. Sen drog vi till skolan, men det visade sig att vi hade en till håltimme. Så jag utmanada andreas, august och missan ( måns ) på basket. tro det eller ej, men andreas vann ( de som känns honom är inte förvånade ), men jag kom iaf inte sist. Höh.

- bild på mig och andreas - förra året. Okej, han är snyggare nu 8)
-
Sen vid typ 13.40 så va det skv. Vi satt bara och snacka, sen vid halv 3 slutade vi. Sista dagen på skolan, nära att jag grät, men det klarade elin så bra själv hah, ( tkr om dig massor ska du veta )
sen drog jag till staden med Rebecca, vi gick omkring och kollade. Eftersom att jag spara lite pengar så köpte jag inget mer än ett halft solkort, vi köpte ett och dela på tills skolavslutningen. Så vi körde en dubbelsolning innan vi stack hem.
Otroligt skönt måste jag säga. Träffade elin och anna gjorde jag också, vänner som jag inte träffat på år. oj vad jag började sakna dom efter det alltså. Menmen.

Sen bestämde vi att hela klassen skulle typ tälta i morgon, äkta mig och becca och komma på sånt. Vi ska hålla till på skogstorp heter stället, inte det på bilden men vi ska sova i en liknande vindskydd och grilla korv, äta god frulle och bara mysa med bästa 9D. Och imorgon ska vi vara i folkparken hela dagen, med alla 9orna. Lite mysigt förutom att det ska regna. Men vi får det nog kul iaf :) Meningen var att alla skulle baka till det, men vi hade ingen mjöl så jag får inprovisera lite. Häh. Efter det blir det stan med tjejerna. Wow, jag tkr om mina tjejer och jag önska verkligen att tiden bara kunde stanna nu. Allt är så himla bra.

förlåt hörrni, inga bilder tagna idag. Men i morgon är kameran med , då blire bilder :D

Kommentarer
Postat av: CASSI DA QUEEN

sv; hihi :D



min dag har varit toppen, din då? ;)

kram

2009-06-09 @ 21:57:08
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: elin

åååh, jag tycker om dig med <3333

2009-06-09 @ 22:05:50
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: CASSI DA QUEEN

sv; ja elr hur! hoppas hennes hår växer foort!

2009-06-09 @ 22:26:39
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0