cillen time :)

oj, känns som att det var länge sen jag skrev nu. iallfall. I går ( söndag ) vid 8 tiden så mötte jag upp cilla iallfall, vi var ute och gick ltie, tog massa kort och sånt flummigt. sen dorg vi hem till henne och kollade lite på film och sånt mys. Jag älskar min cilla, även fast hon somnar såfort man sätter igång en film ^^.
Sen idag då, vaknade av att cilla ringde och vi drog till coop på moppen. Hon skulle snacka om lite sommarjobb och sånt sen gick vi på coop och köpte lite godis, satte oss utanför och åt och snackade om allt typ. Så himla härligt. Sen blev det hem och till stallet, cilla hängde med även då. Hästen hade damp så jag red bara askort. Sen hem hit, mysa lite med tidningar och prat & nu drog hon precis. Jag hade tänkt att fixa en dreamboard nu, kolla klart på en film och ta en dusch innan jag sticker till cillen igen, Vi ska ha filmkväll med hih school musikal filmerna. Häh - dregel.
här kmr lite bilder från gårdagens promanad iaf ;

lägg märket till mina franskmanakyr naglar (aa)


ha, helt utan smink va jag ;)

ha, men nu ska jag börja med min dreambord eller vad man ska kalla det ^^ pysselkung här liksom :)
aja, lägger nog upp bild på den sen , om jag orkar göra klart den ;)
puss så länge :)
<3

föresten åkte malin & emme till malta igår & jag är så sjukt avundsjuk på dom :(

haft en bra start på sommarlovet? :)

Kommentarer
Postat av: SimonSvensson -. ZvenZon For President! -. ZvenZon.blogg.se

Sv: haha men tack så mycket! =D

Det värmer att du tycker det.

Asså jag håller med dig om det, jag fattar inte varför mn ska låtsas vara någon annan än vem man egentligen är. Det är ju bara barnsligt.. :/



Nu har det regnat sedan skolavslutningen, så det suger.. :S

2009-06-15 @ 18:42:30
URL: http://zvenzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

:D:D:D:D <333333

2009-06-15 @ 23:14:49
Postat av: cilla

alla galna glada gubbar och hjärtan är från mig, Cilla, bara så du vet :) <3

2009-06-15 @ 23:15:49
Postat av: ewelina

2009-06-15 @ 23:19:46
URL: http://hariibo.blogg.se/
Postat av: ewelina

iiihi okej ^^

jag som trodde det var ngn hemlig beundrare eller ngt ;) :D

2009-06-15 @ 23:20:10
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0