ibland måste man göra saker som man inte vill,

hm.
ibland är livet riktigt pissigt. Nivet, sådär en lång period. Sån har jag hamnat i just nu. Typ senaste halvåret.. Så fort jag är själv börjar deppritionen (?) smyga sig på. Men som tur har jag typ världens bästa vänner som håller den borta för det mesta. Dagen var soft, som alltid nu för tiden. Först filmmys, kollade klart på the notebook. Alla grät typ utom jag, vet inte vad det är med mig ^^. Sen blev det matte, satt bara och snacka typ. Sen kemi, leka lite lekar, kolla på robin hood på engelskan, sitta och snacka på slöjden och sen sluta vid 2. Lite skönt. Nu ska jag snart till stallet, hoppa pollen på lektion. Sen vid 8 blire att vara med elin,becca,cilla, johan och oskar. Jävlans längesen man träffa johan. Senast var typ mars när jag gick på bio med han och linus? HA. minnen. japps. vet inte när jag kommer hem efter det. Men skriver troligtvis något inlägg då.
föresten!?!
vi ska ha maskerad med klassen, någon ide om vad man kan klä ut sig till?


hittade bilder från gamla maskerader :D
- skönheten ( disney tema )
- djävul ( valfritt )

Kommentarer
Postat av: M A L I N

söta bilder :D

2009-06-05 @ 22:10:55
URL: http://www.malinh.com
Postat av: ♥Sandra♥

hihi tack söta, älskar den!

2009-06-05 @ 23:30:24
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0