partyparty,

wiho.
lördag,
jag malin cilla cyklade till cittygross, träffade frida, köpte lite onyttigt och cyklade hem. Fixade oss och drog tilll åby krig där vi mötte 11st andra snyggingar. Blev kebeb för min del,presentöppning och massa snack. Lite mys. Sen drog vi till konsum, några köpte godis sen mot mig. kollade på en harrypotter film och snackade massa. Sen gick vi upp till parken och grillade. Eller aa.. jag försökte grilla. Men efter att ha tagit slut på tändvätska och tändstickor så gav jag upp, blev att bara sitta och snacka. Riktigt mysigt. Sen drog de flesta hem. Eve & hanna va de enda som sov över. O fyfan va kul vi hade, var nog länge sen jag hade så kul.
helt klockren. har nog aldrig garvat så mkt i hela mitt liv. Häh. Vi spelade uno, blubb, tjejsnack, rita och gissa, sjöng karioke, lekte kull och bara yra omkring -hela magen full med energidryck. Vid 8 på morgonen somnade vi iaf, och vaknade vid halv 12 och åt en brakar frulle, körde lite fotboll, rita och satt och snacka. Verkligen klockren kväll.
puss på eve & hanna.

nu ska jag till stallet och ta hand om hästen,
puss.

Kommentarer
Postat av: evelina h :D

hihihi roligaste kvällen på länge :D:D<3

2009-06-14 @ 14:51:59
Postat av: Ewelina

sägert :)

helt klockren :D<3

2009-06-14 @ 15:13:33
URL: http://hariibo.blogg.se/
Postat av: hanna

hahah jävligt kul var orden :D älskar er <3 måste göras om i sommar <3

2009-06-14 @ 15:37:28
Postat av: ewelina

2009-06-14 @ 15:57:08
Postat av: ewelina

menardu inte!

så himla bäst är vi :D

älskar er massaa <3

2009-06-14 @ 15:58:04
URL: http://hariibo.blogg.se/
Postat av: elin

tack för igår hjärtat :D<3

2009-06-14 @ 16:03:53
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0