r.i.p michael jackson.

lite tragiskt är det allt, även fast jag itne lyssna speciellt mycket på honom. Men han va cool. aja. Blev att vakna vid 9 och dra ner till stallet och ta hand om hästen som skulle vila idag. Sen drog jag till lillsjön och va med marcus, carl och mattias. Tilda, jennifer och mimmi kom även efter ett tag. Lite trevligt sisådär. & nu har jag vatten i hela skallen känns det som. Aja. Vad händer nu då? Om jag orkar ska jag ta mig till maxi och byta en tröja och köpa en ny. Men får se om jag orkar det. Ikväll blire iaf grillning med killarna. Någon frågade vilka det var i förra inlägget. Jag är inte säker men tror det är fredde,martin, johan, rickard (?) , olle och öö.. ja några fler är det säkert men kommer inte på dom nu. Hah (Y). Men nu ska jag ut och sola lite, trotts min huvudvärk.
puss

Kommentarer
Postat av: SimonSvensson -. ZvenZon.For.President! -. ZvenZon.Blogg.se

Sv: haha okej, men det låter ju riktigt bra du =D

Haha jo vattnet har bivit lite varmare för varje dag nu, så nu är det verkligen härligt att bada =P



RIP Michael Jackson.. :/

2009-06-26 @ 20:53:10
URL: http://zvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0