sjukling,

fan. blev ingen grillparty. Jag har fått solsting :(
huvudet bara dunkar, jag kan inte käka eller gå ellr ngt, för då känns det som att jag ska svimma eller typ spy. Urs va hemskt, värst är trappor. Underbart att bo i 3 våningshus dårå. suck. Så nu sitter jag här och kollar på meningslös tv, vaknade precis efter att ha somnat vid 4 tiden. Lite mysig sisådär. Men nu ska jag hämta en film eller ngt, det lär ta ett tag..

föresten, jag är med i en tävling , här ser ni den.
Hoppas att jag vinner så att jag kan stila mina naglar lite :)

aja. imorgon vill jag vara frisk iallafall, palla sitta inne och vara sjuk när det är sommarlov och strålande sol?
:(

pussar från eran sjuka busunge.


Kommentarer
Postat av: Lina

åh inte kul, inte kul.

Själv sitter jag inne med huvudvärk och sjukt ont i halsen. Men man kan ju liksom inte låta bli att sola iallafall.. även om det inte är så bra. haha.

2009-06-26 @ 23:58:47
URL: http://kaalltkaffe.blogg.se/
Postat av: SimonSvensson -. ZvenZon.For.President! -. ZvenZon.Blogg.se

SV: mm men precis :/



btw. krya på dej, och försök hålla dej i skuggan mera, och drick mycket, det är aldrig bra att ha solen direkt mot huvudet..

2009-06-27 @ 01:43:20
URL: http://zvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0