tom & jerry kex <3

yeeeaaah, lite soft dag sisådär då.
ska börja med att säga att det blev filmtime i ensamhet i går kväll/natt , kollade på i taket lyser stjärnorna. Herregud, filmen tar pris för mest tårar - uuurs va bra den är! För att bli glad igen så blev det lite kenny starfighter sen - klockrent . jarå.
Idag väckte syster mig vid 10, blev att gå ut i solen dirr, legat där typ hela dagen & nu är jag urtråkad & har brännt mig på fötterna - aj. Vill upp till lillsjön, men syster tvär vägrar idag, hon har fått några konstiga utslag på benen och vägrar därför. & jag har tyvärr inte ork att kolla med fler. Imorgon blire lillsjön iaf, med tilda, mimmi, roos och kanske ngn mer. Lite trevligt sisådär. Sen imorgon kväll blire grillparty & brännboll med pojkarna, lite trevligt sisådär - jappjappjapp.
föresten har jag fått jobb nu, ska jobba måndag och tisdag. i tidningen står det att det ska bli sol & 28 grader på måndagen, och på internet 27 grader och moln - hejja moln. Iaf, ska jobba på min prao plats, mitt jobb är att limma & jag får 120 kr i timmen, och ännu mer om jag är snabb. Lite lyx barra! wi, lite glad. Dock drar elin & malin iväg över helgen - inte bra det! Men då får jag tid att jobba på deras överraskningar - hähä.
Ikväll blir nog en sväng till stan med mamma och syster, ska köpa sallad till kvällsmat - mums.
hare bra, nu ska jag äta glass & tom & jerry kex <3
puss från eran bus.

Kommentarer
Postat av: meee

vilka pojkar ;) ?

2009-06-25 @ 19:42:35
Postat av: antonia c nilsson

hihi ja de e bara bra r:D

å vad gott med glass å tomm&jerrys kex :D<33

2009-06-25 @ 20:15:12
URL: http://tolka.blogg.se/
Postat av: SimonSvensson -. ZvenZon.For.President! -. ZvenZon.Blogg.se

Sv: haha men precis =D

Det är bara bra med mig, har nyss kommit hem efter att man varit ute och badat i över två timmar.

Så nu är man lite lagom öm, och ganska trött xD



Hur är det själv? =D

2009-06-25 @ 21:35:01
URL: http://zvenzon.blogg.se/
Postat av: emma

söt blogg :)

2009-06-25 @ 22:44:50
URL: http://likeemma.blog.se
Postat av: antonia c nilsson

hiih det håller jag med dig om:D<33

2009-06-26 @ 11:21:30
URL: http://tolka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0