älskade tisdagar,


cilla malin och jag på bilden :)
herregud, jag älskar tisdagar. Mer eller mindre. Idag vare en slapp dag, började med språk, förstärkt språk för min del, efter som att jag har väldigt svårt att lära min språk. Satt och jobbade lite med svenska arbetet och dryga med killarna. Sen svenska, halft utan lärare, fast blev lite seriösare där eftersom att vi nästa vecka ska lämna in arbetet och jag är långt ifrån klar. Sen håltimme och lunchrast, jag drog med cilla hem till mig och lagade lite mat. Mycket lyckat, sen vare matte, utan lärare så det blev en hel timme pratpratprat och helt utan jobb. Sånt gillarvi! sen skolansval, man får göra vad man vill, och jag valde att inte göra någonting alls. Hä. Slutade vid 20 i 3 och ringde då malin och prata lite med henne sen tog bussen till stan, mot ansiktsbehandling - uunderbarT! åh, jag älskaar det. Bokade såklart även en ny tid. Sen en sväng på stan, kollade lite till avslutningen. Jag har ju köpt skor, hittat en klänning men jag undrar vad jag ska ha för smycken till, eftersom att klänningen är vit så vill jag  ha färgstarka. Jag vet inte, antingen klarblå eller rosa. Blå tar fram mina blåa ögon, men rosa ser man brunare ut i. Hm. vad tycker ni? Sen kom iallafall pappa och hämta mig, vi åkte och köpte glass och  nu sitter jag här. Borde verkligen plugga, har samhällsekonomi prov i morgon, har inte äns kollat på det. Och ändå ska jag ner till stallet nu och kolla när syster hopptränar, hah bra ewe, mvg till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0