en dag i mitt meningslösa liv.

häh, emo överskrift. Höh. Nej jag jag älskar mitt liv & mina vänner. Dagen har varit as soft. Först språk, bästa språk. Jobbade med svenska arbetet. Sen vare dans, vi har dansvecka denna vecka, alltså kommer vi dansa 1timme varje dag. Hah, inte precis det roligaste man kan göra, men bättre än lektioner iaf, om man inte räknar med att vissa har extrem handsvätt - blä! Sen vare håltimme från tekniken, så jag och cilla drog hem till henne och käkade lite och chilla i solen - soft. Sen tillbaka till skolan, och de lektionerna som var kvar var matte och skv ( skolansval = fritt arbete )då jag skulle varit på kör. men vi hade ingen lärare på matten & musikläraren var sjuk och vi har världens bästa lärare. Så vi fick hål rakt igenom. Så himla skönt. Blev att dra hem och lägga sig lite till i solen, bästa. Nu ska jag ta en dusch och sen iväg till frisören. Jag lovar er en bild när jag kommer hem ( om det inte blir helt åt helvete - men det hoppas vi inte på ) :) Puss på er sålänge :)

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Har skrivit mitt andra diskussionsinlägg på bloggen idag och denna vecka handlar det om tatueringar/piercings - skulle vara hur kul som helst om du läste igenom inlägget och svarade på de frågor jag skrivit och kanske delar med dig av egna erfarenheter (:

Tack på förhand, kram!

2009-05-26 @ 14:00:49
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Beckman

haft en rba dag :)?

2009-05-26 @ 16:53:57
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0