kort vecka, helt underbart.


söt-tilsen
woho, då var denna skolvecka också slut. Så himla underbar dag hare varit & bättre blire.  Började vid halv 9 med kör, man sjunger ju alltid sådär fint på morgonen. Sen orkade varken jag eller tilda vara med på idrotten, så vi drog  med eve till jurslaskolan( där jag o tilda gick1-6an ), lite kul det var att komma dit igen fast jag tror inte de kännde igen oss precis. Iallfall, så hade jag hål från språket sen, så satt inne hos franskarna och läste på till so provet. Sen lunch, och efterdet blev det prov. det var läskigt enkelt. HA. Dock vare bara G frågorna, men iallfall. Blev klar snabbt så fick gå 1 och en halv timme innan lektionen egentligen tog slut, och då orkade vi inte vänta så länge på bara en lektion. Så vi fick hål från den också, haha. Kortfattat har jag bara skrivit ett prov idag, soft. På vägen hem blev det promenix med filip och marcus, gick till bageriet och köpte chokladboll och hade lite blommkrig och såntdär härligt. Ha. Nu sitter jag här iallfall. Ska snart damsuga lite i vardagsrummet, lovade mamma att göra det p.ga att hon inte hann och jag ska ha kompisar här ikv. Kom precis på att jag inte vet hur den fungerar äns, så får ringa och fråga sen. När pappa kommer hem blire att åka och hämta moppen, på vägen hem till frisören, jag ska bli blond. Sen snabbt till åbykrog där jag ska möta tjejerna och äta. Sen hem till mig och kolla på film och bara mysa. Vet ine vilkafilmer det blir. Hoppas på typ alla sagan om ringen eller något. Vore  lite mys. Nu ska jag ..läsa lite bloggar sen försöka mig på damsugaren, läskiga saker detdär. Hinner nog itne skriva innan tjejerna kommer, men troligtvis skriver jag innan jag somnar, vi ses.
hur har eran dag varit ? :D 

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E - fotoblogg & designutlottningar

haha schnygg bild :D

2009-05-20 @ 14:52:34
URL: http://pinkspot.blogg.se/
Postat av: Avanna

du får maila in din beställning på [email protected]

allt står i bloggshoppen i varje inläg med produkter om hur man beställer.

2009-05-20 @ 15:30:50
URL: http://avanna.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Halloj!

Jag har bestämt mig för att börja skriva ett diskussionsinlägg varje vecka och denna veckas inlägg handlar om Abort - är det rätt eller fel?

Kika gärna in och lämna din åsikt, skulle vara jättekul att få veta vad du tycker om saken.

Här är länken till just det inlägget: http://saabiina.blogg.se/2009/may/19-maj-09-diskution-1.html



tack!

Kramkram

//Sabina

2009-05-20 @ 21:20:55
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: jonas

sagan om ringen är allt bra!:D

2009-05-21 @ 00:18:50
Postat av: jonas

2009-05-21 @ 00:43:07
Postat av: eweliina

ja eller hur :D

fast det blev harry potter ist ^^

2009-05-21 @ 00:44:03
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0