smile to bed ;)


förlåt hörrni, men jag är alldeles för trött för att skriva värsta inlägget. Blir ett kort. Somsagt, damsugningen. När jag skulle börja kom jag på att jag inte äns visste vart den fanns. Och när jag väl hittade den,  ja då va det fel.. ( jag kan väl inte veta att pappa köper en viss damsugare för att den är snygg? ) När jag väl hittade den så va det ganska kul iaf. Förutom att jag råkade ta sönder den, men sånt händer. Håret blev bra föresten, är nöjd. Jag har alltid trivits bättre i mörkt hår, men eftersom att jag är natuligt blond så ser det konstigt ut med mörkt efter några veckor i solen. Kvällen med tjejerna blev helt klart lyckat, puss på mina giiiirls! Imorgon äre torsdag, då blire upp kl7 och ner och fodra i stallet - jippie! Aja, får se vad  som händer på kvällen sen. Nu måste jag sova, godnatt.

minnerna är inte lyckliga, bara sorgliga. och det får mig att undra hur det egentligen ligger till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0