snyggast i moppe hjälm - det kan du hoppa upp och klappa dig på :)

ihi, okej lite kort om vad som har hänt idag? Dagen började med dans, och aa.. jag & adam ägde , men jag och marre var ännu bättre. Hah puss på oss. Sen vare hkk, och lite dans på det med andreas -höh. Jag och andreas gjorde panakotta (?) , dock råkade jag förstöra lite, så tror inte dom blir så goda. Häh. Sen vare språk, jag gjorde lite uppgifter till oskar sen musik, då vi egentligen skulle ha spelat in, men det var upptaget så vi fick sluta. Blev att dra hem, hade moppe rejs med marcus hem, HAHA jag utklassade honom totalt, efter ett tag såg jag honom inte äns ^^. Och nu sitter jag här, ska snart ta mig något att äta, sen till yxbacken och hälsa på aragorn & chilli som går på bete, sen till becca, träffa henne en kortis på konsum, till skolan och hämta cillen och upp till henne och fixa sig, malin kommer också. Japp, sen ikv blire avslutningsfest, lite kul vi kommer ha då. japp, puss på det. Men nu måste jag göra klart min svenska bok, sen packa ner kläder till ikv. Ni får se massa kort i morgon.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0