sol inombords,

även fast det regnar ute käner jag mig som en liten solstråle, jag mår så himla bra. Nästan löjligt bra liksom. Fast jag vet inte varför. Skolan är lika seg som vanligt på måndagar. Vi kom fram till att det inte finns någon kul lektion på måndagar. Liksom matte, idrott, engelska, biologi, fysik och so. Som tur va har vi världens bästa lärare, så vi fick välja själva om vi ville komma på Son eller inte. Jag valde att inte göra det och gå hem i stället. I det underbara regnet. Sen blev det att sätta sig här, tänkte snart svara på frågorna ni ställde i går.
 Hur har eran dag varit?

 
snart blire ner och ta hand om pollen, rida lektion för marie idag. Hoppas han är fin, men det brukar han vara. Annars har jag inte så mycket att säga. Mer än att jag hoppas på finare väder i morgon. Så himla tråkigt när det regnar.. blää..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0