sry,

jag har inte hunnit skriva. För jag har inte varit hemma. Igår efter skola drog jag ut med hundarna, sen till stallet för att jobba i vip tältet. Inte sådär det roligaste man kan göra en fredag? menmn, jobbade bara några timmar, sen drog jag med malin nilsson hem till mig för att hämta saker, sen tillbaka till stallet där vi skulle tälta. Vi fixade lite i tältet sen drog vi upp till golfa och käka. Träffade på 9d + anton olle &  jerry - kill ligan där. De hängde på oss tillbaka till stallet, emme kom också. Sen va vi lite där, tilda och jennifer var också med. Inte sådär superkul kväll precis. Becca och lillen kom också ett tag. Sen blev det mys i tältet, först en sväng till mig igen och hämta dator och sånt. Sen vare mys i tältet med malin, häh. med film och hela köret. Supermys. Men kallt.japp. Vaknade vid 9 i ett tomt och JÄÄVLIGT varmt tält, blev att slänga sig ut och hämta luft, och där satt nissarna och solade. Jag drog ganska snabbt hem till mig, och somnade i solen. Låg där i ca 6 timmar, sen började jag tröttna och satte mig här. Nu ska jag snart fixa iordning mig lite. Inatt blire också att sova i stallet, men kanske i klubbrummet istället för tält denna gång, vi märker. Och kanske ska jag sticka till becca först och ha myskväll med henne cilla och elin. Vi får se vad som händer och fötter. Men får se när jag hinner skriva.
puss.

Kommentarer
Postat av: cecilia

lät ju rätt bra ändå trots jobb på en fredag (:



, men usch för varma tält, det diggar ja inte !



tack ewelina (:

2009-05-31 @ 20:26:42
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0