svar på era frågor;


det var inte så många frågor men här kommer svaren iallafall:

 hur lång är du sötnos?<3

jag är ca 161, men bär oftast klackar då jag vil vara längre :)

 är du kär i någon?

jag skulle inte kalla mig kär, men visst har jag ögonen på någon speciell.. ^^
 
-jag har hört talas om dig och sätt dig på håll några gånger. och undrar, vart får du alla pengar ifrån? du ser alltid ut att ha nya kläder, ni bor i ett lyxhus och äger massa utav dyra saker ( häst, hästtranssport, m.m ) och man ser dig alltid med massa utav kassar hela tiden.
1. hah, jag skulle tro att jag har en snäll mamma och pappa som ger mig en bra månadspeng och sponsrar mig bra med pengar.

-tränar du något? äter du nyttigt? eller hur håller du dig i form?
2. Där är problemet, jag håller mig inte i form. Jag försöker ständigt att gå och träna, men jag tycker det är så tråkigt. Men jag rider 2-3ggr ii veckan, går promenad ca 1timme varje dag och aa, cyklar mycket. Äter nyttigt gör jag inte, jag försöker att inte trycka i mig för mkt kolhydrater, men onyttigasaker slinker alltid ner ;)

-favoritmat?
3.oj, svår. Jag är inte så förtjust i mat över huvudtaget. Men tacos, eller sallad får det nog bli.

-hur ser din drömkille ut?

4. I mitt huvud har drömkillen alltid varit brunhårig med bruna ögon, brun hy, vältänad.. blabla.. Men en kille behöver inte ha allt det där. Jag faller lika lätt för blonda killar men blåa ögon.

hur kommer det sig att du började blogga? finns det några bloggar som läser dagligen?

jag har bloggat tidigare, men den läste typ bara mina vänner och den var ganska oseriös. Jag blev sugen på att skriva en seriös blog, och genom den få nya kontakter. Jag tycker även att det är kul att blogga och läsa andras blogg. Det finns många anledningar , men där är några. Jag läser alla mina besökares bloggar varje dag ( därför är det bra om ni kommenterar, så att jag kan läsa era bloggar ) och såklart så läser jag mina vänners bloggar.

har du någon gång ångrat att du sökte scen&musikal linjen?
inte innan idag, då en kompis satt och snacka om sin skola. Ja, då ångrade jag mig verkligen. Hennes skola lät så mycket roligare och bättre. Så japp, just nu ångrar jag verkligen.

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; härligt :D

bloggen resten av kvällen faktiskt :D

2009-05-18 @ 19:25:07
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är svårt att leva nyttigt :( haha försöker mig själv på det !

2009-05-18 @ 23:37:00
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0