tips!

Innan duschen måste jag bara tipsa om en super hemsida. Gratis5.se heter sidan. Och den är verkligen superbra. Den handlar om att man t.ex. anmäler sig att få nyhetsbrev av något företag, ( man kan radera de utan att läsa dom ) och få poäng. Det finns massor utav sätt att samla poäng, och det kostar ingenting. Det är helt amazing. Och man växlar sedan lätt in poängen till presentkort. Ett "superpresentkort" som funkar nästan överallt. Det är helt klart värt tiden. Man kan liksom köpa kläder genom att få mail. Och spara pengarna till alla roliga äventyr i sommar ? Helt gratis alltihop! Och det är lätt att samla poäng också. Så varför inte ge det en chans? gratis5.se och genom att bli medlem hjälper ni mig att skaffa poäng. Så få gratis kläder/mat/tidningar/saker/annat och gör en flicka glad på samma gång! ( om ni skriver att ni har registrerat er via mig får ni 25p direkt + att om man blir medlem får man 50p!!! )

testa vetja :D

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; vad härligt :D

göra imorn då?

2009-05-18 @ 00:35:59
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra sida detdär!!!:D

2009-05-18 @ 15:04:24
Postat av: jonas

/ mig :D

2009-05-18 @ 15:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0