you are my life now..


oj, hehe. bättre sent än aldrig.
Söndagen blev iallafall lika slapp som alla söndagar ska vara, började med frulle framför robinsson ( eftersom att jag alltid är upptagen på lördagskvällarna får jag alltid kolla på reprisen ), sen kolla på talang typ hela förmiddagen. Sen satte jag mig och plugga lite, när jag tröttna på det borsta jag tänderna och tog moppen till maxi. Hade inte med mig tillräckligt med pengar för att köpa det jag hitta. Men för den 10an jag hade i fickan köpte jag en godispåse, ihi. Nej men jag har faktiskt inte käkat godis på hela helgen. Sen blev det lite mer plugg, lite till och sen kolla på twilight, jag fick värsta dampet och va tvungen att se den. Tränat har jag också hunnit med, hoppas att magrutorna ska komma fram innan bikinin, he :) Nej, men nu är klockan halv 12, ska väl ta och ta på mig pyjamasen snart, krypa ner i sängen och ta fram boken. jag vill egentligen inte läsa den, för jag tycker den förstör hela 1an och 2an ( för den som itne vet så läser jag 3an i twilight serien för 2a gången ), menmen, måste läsa den innan jag köper 4an iaf. Bjuder på lite lagom heta bilder också. mummaa.. På tisdag ska jag till frisören btw, efter det kan ni få se bilder på blonda kalufsen. Men nu göra en till läxa, välja kläder tills imorgon och hoppa in i duschen, ringa mr X och SEN kanske sova ? om jag hinner innan mamma kommer in och säger att frukosten är klar? Vi får hoppas så, imorgon äre fysikredovisning om svarta hål, HAH på den. Jaja, puss och godnatt.

Ny vecka - nya möjligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0